Про Компанію
Ключові дати

Бачення вченого та підприємця д-ра К. Анджі Редді, котрий заснував компанію «Dr. Reddy’s Laboratories», полягало у тому, щоб зробити лікарські засоби доступними для мільйонів жителів Індії. Свою діяльність компанія почала з виробництва метилдопи – антигіпертензивного препарату, який до 1985 року був недоступним в Індії. Пізніше компанія постачала метилдопу компаніям Merck, Sharp, Dohme Corp і експортувала її в Німеччину, Югославські республіки, Бангладеш, Кенію та Канаду. Досягнувши успіху в виробництві активних фармацевтичних субстанцій, компанія починає розробку готових лікарських форм. 1990 року Dr.Reddy’s стає першою індійською фармацевтичною компанією, яка експортує норфлоксацин і ципрофлоксацин в Європу та на Далекий Схід.

Успішно налагодивши виробництво субстанцій, компанія «Dr. Reddy’s Laboratories» сконцентровує свої зусилля на підвищенні рівня доступності готових лікарських форм для мільйонів пацієнтів по всьому світі. Виведений на ринок у 1991 році брендований омепразол, стає першим препаратом-бестселером, який приніс Dr. Reddy’s 1 мільярд індійських рупій. Незабаром після цього, в 1993 році Dr. Reddy’s стає першою компанією, яка починає науково-дослідну програму в країні. Тепер компанія впевнено фокусована на лікарські засоби, а не на молекули, що входять до їх складу. На сьогоднішній день брендований омепразол Dr. Reddy’s є лідером на ринку одинадцяти країн і брендованим омепразолом № 1 у світі.

Усвідомлюючи, наскільки важливо забезпечити доступ до інноваційних препаратів не лише в Індії, але й в усьому світі, Dr. Reddy’s створює виробничі потужності світового класу, почавши з підприємства з випуску готових лікарських форм в Хайдарабаді (Індія). Потім компанія розширює географію своєї діяльності та виходить на ринки, які жорстко регулюються, такі як ринок США. До 2000 року Dr. Reddy’s – третя за величиною фармацевтична компанія в Індії. Це дозволяє компанії накопичити критичну масу, щоб стати конкурентоспроможною на ринку та залучати талановитих спеціалістів.

В 2001 році компанія «Dr.Reddy’s Laboratories» стає першою фармацевтичною компанією в Азійсько-Тихоокеанському регіоні, крім Японії, що була зареєстрована на Нью-Йоркській фондовій біржі. Вихід на біржу дозволив компанії стати помітним гравцем на фармацевтичному ринку та отримати значну фінансову підтримку. Не дивлячись на всі труднощі, акції Dr. Reddy’s перевищили пропозицію, а також мали найкращі показники IPO за той рік. В той же час Dr.Reddy’s стає першою індійською фармацевтичною компанією, що отримала 180-денні ексклюзивні маркетингові права на капсули флуоксетину, 40 мг. Завдяки цьому компанія змогла зробити доступними лікарські засоби для мільйонів людей, які страждали на клінічну депресію.

Орієнтуючись на потреби пацієнтів, компанія «Dr.Reddy’s» концентрує свої зусилля на підвищенні доступності лікарських засобів. В 2007 році Dr. Reddy’s випускає перший в світі біоаналог моноклонального антитіла – ритуксимаб. Завдяки цьому препарату мільйони пацієнтів у всьому світі отримали можливість проводити лікування злоякісних новоутворень, таких як неходжкінська лімфома. В 2010 році «Dr.Reddy’s Laboratories» випускає перший в світі біоаналог Дарбепоетин-альфа, який приніс полегшення мільйонам пацієнтів з анемією.

В рамках цілісного уявлення про потреби пацієнтів Dr. Reddy’s направляє свої зусилля на розробку та реалізацію ряду програм, які мають за мету допомогти пацієнтам, лікарям та особам, які доглядають за хворими, покращити ведення захворювання. Реалізація таких програм, як Sparsh і Promius Promise™, забезпечило доступність лікування та покращило менеджмент захворювання у багатьох пацієнтів.

У 2012-му Dr.Reddy’s Laboratories придбала компанію OctoPlus N.V. (Нідерланди), сервісну фармацевтичну компанію, яка виробляє спеціалізовані лікарські засоби. Завдяки цьому компанія «Dr.Reddy’s» значно посилила свої можливості в розробці оригінальних технологій доставки препаратів та отримання складних фармацевтичних інгредієнтів.

Створивши глобальну систему різноманітних напрямків виробничої діяльності, компанія «Dr. Reddy’s» об’єднує всі ці направлення однією простою, але водночас важливою метою: ми сприяємо розповсюдженню доступних та інноваційних лікарських засобів, тому що ЗДОРОВ’Я НЕ МОЖЕ ЧЕКАТИ! Наше переконання втілене в ряді обіцянок, яких дотримується кожен співробітник компанії. Всі вони ведуть компанію до нових обріїв.